Tuesday 10 November 2009

autoportret cu un mar al ursului

4 comments:

  1. Te-am prins! Ai furat marul ursului din parc. Vai vai vai! :)

    ReplyDelete
  2. Frumos autoportretul, original si jucaus. Imi place ca e alb-negru.

    ReplyDelete
  3. ..de ce nu te uitzi la mine ...ma rog in obiectiv..?

    pstt mi-as fi dorit sa lucrezi si sa postezi mai multe imagini..! ai chemare si este pacat...!

    ReplyDelete
  4. Feri, m-am uitat si in obiectiv si pe langa.
    Ne cam fura viata cu multele lucruri pe care incercam sa le facem, dar voi posta mai mult, acum ca tot am invatat mai multe despre setarile aparatului si procesare.
    Fascinatia pe care am avut-o cand am fotografiat portret in studio cu aparatul tau (prima data) nu se uita. E boala! :) dar e o boala atat de placuta...

    ReplyDelete